poniedziałek, 31 października 2022

SEO- cenne wskazówki

 Pogłębiaj swoją wiedzę z zakresu SEO

Nie da się nauczyć absolutnie wszystkiego o każdym aspekcie SEO. Temat jest po prostu zbyt szeroki. Więc teraz, kiedy spędziłeś trochę czasu  i dowiedziałeś się, które aspekty SEO lubisz, nadszedł czas, aby pogłębić swoją wiedzę w jednym obszarze.
Jest to znane jako stawanie się t-shaped SEO.
Bycie t-shaped SEO oznacza, że masz szeroką wiedzę o wszystkich rzeczach SEO, ale wyróżniasz się w jednym konkretnym obszarze. Obszar, w którym zdecydujesz się specjalizować, powinien być tym, w którym jesteś najlepszy i który sprawia ci najwięcej przyjemności.

Dla mnie jest to link building - dlatego też napisałem wiele naszych treści na ten temat.

Oto kilka innych przykładów SEO w kształcie litery T:


Techniczne SEO
Badanie słów kluczowych
Link building
Odzyskiwanie kar od Google

Zamiast wybrać jeden szeroki aspekt SEO (np. badanie słów kluczowych lub link building), możesz  wyspecjalizować się w niszowym obszarze odzyskiwania kar Google.
Takie hiperspecyficzne podejście jest dobrym pomysłem, jeśli uczysz się SEO, aby stać się pożądanym ekspertem SEO. Ale jeśli szukasz rankingu stron internetowych, prawdopodobnie lepiej jest zachować rzeczy nieco szersze i trzymać się jednego z czterech głównych aspektów SEO.
Tak czy inaczej, zawsze powinieneś przetestować to, czego się nauczysz na swojej stronie internetowej. To właśnie tam dzieje się prawdziwa nauka.

Trzymaj rękę na pulsie

Pomimo tego, co mówi wiele osób, podstawy SEO prawie się nie zmieniają. Ale małe rzeczy ciągle się zmieniają. Są aktualizacje Google wiele razy w roku, zmiany w tym, jak wyszukiwarki obsługują aspekty technicznego SEO, inteligentni ludzie wymyślający nowe taktyki, itp.
Mając to na uwadze, podczas gdy nie powinieneś spędzać całego dnia każdego dnia czytając wiadomości SEO, ważne jest, aby trzymać palec na pulsie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Landing Page- kilka informacji

 W świecie marketingu cyfrowego, strona docelowa jest krytycznym elementem każdej udanej kampanii. Mówiąc najprościej, landing page to stron...