Próbujesz podnieść swoje pozycje w SERPach? Jesteś we właściwym miejscu.
Wdrożenie tych kilku rad dotyczących SEO pozwoli Ci uplasować się wyżej w wyszukiwarkach i uzyskać więcej ruchu.
Wzmocnij ważne strony linkami wewnętrznymi
Linki wewnętrzne są często pomijane. Ale kiedy są używane poprawnie, mogą pomóc zwiększyć wydajność twoich stron w Google.
Jak to zrobić? Najpierw zrób listę wszystkich swoich podstron, na których zarabiasz. Są to prawdopodobnie Twoje strony produktów, usług i kategorii.
Następnie musisz znaleźć odpowiednie, kontekstowe możliwości linkowania wewnętrznego. Na pewno w swoim sklepie prowadzisz bloga. Dodaj linka do podstrony z istotnym dla Ciebie produktem w swoich artykułach. Pamiętaj o różnorodności linkowania wewnętrznego. Dodawaj linki do co najmniej kilku podstron na różne anchory.
Zainstaluj wtyczkę buforowania
Nie tylko szybkość strony jest czynnikiem rankingowym Google, ale wolne strony są również złe dla biznesu. Według Unbounce, prawie 70% konsumentów przyznaje, że prędkość strony wpływa na ich chęć zakupu od sprzedawcy online.
Jednym ze sposobów na poprawę szybkości strony jest zainstalowanie wtyczki buforującej. Buforowanie to w zasadzie sposób na tymczasowe przechowywanie kopii plików, dzięki czemu mogą być one dostarczane odwiedzającym w bardziej efektywny sposób.
Jeśli używasz WordPressa, zalecamy zainstalowanie wtyczki takiej jak W3 Total Cache, aby włączyć buforowanie.
Zoptymalizuj znaczniki tytułu swoich najlepiej pozycjonowanych stron
Odświeżaj stare treści poprzez wypełnianie luk w treści
Aby podnieść ranking treści, które są w porządku, ale mogą być lepsze, czasami wystarczy je odświeżyć poprzez wypełnienie luk w treści.
Co to jest luka w treści? To w zasadzie słowa kluczowe, na które pozycjonują się konkurencyjne strony, ale nie Twoja. A czasami są to ważne podtematy, których nie zawarłeś w swoim oryginalnym poście.
Oto jak znaleźć luki w treści:
Wprowadź swoją domenę do Ahrefs' Site Explorer
Przejdź do narzędzia Content Gap
Dodaj kilka konkurencyjnych adresów URL w górnej sekcji
Dodaj adres URL postu, który chcesz podnieść w dolnej sekcji
Znajdź nowe pomysły na treści od konkurencji
Analiza luki treści jest nie tylko przydatna do poprawy twoich rankingów. Jest również przydatna do znalezienia słów kluczowych, na które Twoi konkurenci są w rankingu, ale Ty nie jesteś.
Znajdź słowa kluczowe o niskiej konkurencji
Ze względu na obecność konkurencji, niektóre słowa kluczowe są trudniejsze do rankingu, a niektóre są łatwiejsze. Powinieneś być na poszukiwania słów kluczowych, które mają mniejszą konkurencję, więc masz większe szanse na ranking.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Landing Page- kilka informacji
W świecie marketingu cyfrowego, strona docelowa jest krytycznym elementem każdej udanej kampanii. Mówiąc najprościej, landing page to stron...
-
"Above the fold" to termin, który pochodzi ze świata mediów drukowanych. Odnosi się do górnej połowy gazety lub magazynu, która j...
-
Search Engine Optimization (SEO) jest podstawowym narzędziem dla firm, które chcą poprawić swoją widoczność w Internecie i przyciągnąć więc...
-
Czym jest algorytm Google? Algorytm Google to skomplikowany system, który wykorzystuje wiele sygnałów do określenia istotności i jakości st...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz