poniedziałek, 31 października 2022

Jak podnieść pozycję w wyszukiwarkach?

Próbujesz podnieść swoje pozycje w SERPach? Jesteś we właściwym miejscu.
Wdrożenie tych kilku rad dotyczących SEO pozwoli Ci uplasować się wyżej w wyszukiwarkach i uzyskać więcej ruchu.

Wzmocnij ważne strony linkami wewnętrznymi

Linki wewnętrzne są często pomijane. Ale kiedy są używane poprawnie, mogą pomóc zwiększyć wydajność twoich stron w Google.
Jak to zrobić? Najpierw zrób listę wszystkich swoich podstron, na których zarabiasz. Są to prawdopodobnie Twoje strony produktów, usług i kategorii.
Następnie musisz znaleźć odpowiednie, kontekstowe możliwości linkowania wewnętrznego. Na pewno w swoim sklepie prowadzisz bloga. Dodaj linka do podstrony z istotnym dla Ciebie produktem w swoich artykułach. Pamiętaj o różnorodności linkowania wewnętrznego. Dodawaj linki do co najmniej kilku podstron na różne anchory.

Zainstaluj wtyczkę buforowania

Nie tylko szybkość strony jest czynnikiem rankingowym Google, ale wolne strony są również złe dla biznesu. Według Unbounce, prawie 70% konsumentów przyznaje, że prędkość strony wpływa na ich chęć zakupu od sprzedawcy online.
Jednym ze sposobów na poprawę szybkości strony jest zainstalowanie wtyczki buforującej. Buforowanie to w zasadzie sposób na tymczasowe przechowywanie kopii plików, dzięki czemu mogą być one dostarczane odwiedzającym w bardziej efektywny sposób.
Jeśli używasz WordPressa, zalecamy zainstalowanie wtyczki takiej jak W3 Total Cache, aby włączyć buforowanie.

Zoptymalizuj znaczniki tytułu swoich najlepiej pozycjonowanych stron

Odświeżaj stare treści poprzez wypełnianie luk w treści
Aby podnieść ranking treści, które są w porządku, ale mogą być lepsze, czasami wystarczy je odświeżyć poprzez wypełnienie luk w treści.
Co to jest luka w treści? To w zasadzie słowa kluczowe, na które pozycjonują się konkurencyjne strony, ale nie Twoja. A czasami są to ważne podtematy, których nie zawarłeś w swoim oryginalnym poście.

Oto jak znaleźć luki w treści:


    Wprowadź swoją domenę do Ahrefs' Site Explorer
    Przejdź do narzędzia Content Gap
    Dodaj kilka konkurencyjnych adresów URL w górnej sekcji
    Dodaj adres URL postu, który chcesz podnieść w dolnej sekcji

Znajdź nowe pomysły na treści od konkurencji


Analiza luki treści jest nie tylko przydatna do poprawy twoich rankingów. Jest również przydatna do znalezienia słów kluczowych, na które Twoi konkurenci są w rankingu, ale Ty nie jesteś.

Znajdź słowa kluczowe o niskiej konkurencji


Ze względu na obecność konkurencji, niektóre słowa kluczowe są trudniejsze do rankingu, a niektóre są łatwiejsze. Powinieneś być na poszukiwania słów kluczowych, które mają mniejszą konkurencję, więc masz większe szanse na ranking.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Landing Page- kilka informacji

 W świecie marketingu cyfrowego, strona docelowa jest krytycznym elementem każdej udanej kampanii. Mówiąc najprościej, landing page to stron...